Maktankan: Nja, jag tror det är olika färg på hjälmarna för att en i varje lag har guldfärgat, troligen poängbäst eller målbäst i laget, en i varje har en blå hjälm, varför vete fan, mest utvisad? Därav Red Bull.
Villervalla: kollar på Davos, där har dom eldmålad hjälm på poängledaren. Har för mig att de va så förut i elitserien också, hade inte Pärssinen en silvrig hjälm där ett tag?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...