En annan nyfiken fråga. Är det nån som har koll på hur det går för Hållanders återkomst i Pittsburgh? Har ju gått dom där tre månaderna av rehab för längesen och det enda man sett är att han fått tre matcher i AHL sen har det stått still flera veckor utan nån form av livstecken där borta. Bakslag i rehab? Verkar bli omtag nästa säsong.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Bakslag i rehab? Verkar bli omtag nästa säsong.