BlackBay: Är väl inte alls många sportchefer som brutit kontrakt. Allt som oftast är det i samförstånd och att man hittat en ny klubb som tar över kontraktet. Jag kan faktiskt tänka mig att Karlskoga kan ta över Liljas kontrakt. Westfält kan bli svår dock. Levinsson likaså. Det är väl en utlåning där vi står för en bit av lönen i så fall. Riktigt klurigt.
Men! Samtidigt. Lilja tror jag är den som lämpar sig bäst för Gaths spelsätt. Reststicka och ful spelstil.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men! Samtidigt. Lilja tror jag är den som lämpar sig bäst för Gaths spelsätt. Reststicka och ful spelstil.