Tom Topp: Lander, Wedda & Barre... jävlar vilken grym 3:e kedja annars!!! Om vi behåller tron på att Heikkinen värvades som målskytt så kan ju Otto spela fram medan Linus städar upp. Som sagt ge oss 2 spetsspelare brevid Genborg i 1:a och jag kan ju nästan få lite hopp.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om vi behåller tron på att Heikkinen värvades som målskytt så kan ju Otto spela fram medan Linus städar upp. Som sagt ge oss 2 spetsspelare brevid Genborg i 1:a och jag kan ju nästan få lite hopp.