Tom Topp: Hade kunnat se han i en 2:a men hela vårt lag består av 2/3:e kedjespelare. Spyr fan på bredd just nu haha. Speciellt eftersom vi gick ut och pratade bredd inför 25/26 men nu vill Nubben ha mer bredd på bredden för vi är inte tillräckligt breda.
Ge mig kompetent bredd isf. Vi klarar inget kontrakt med 70 st Hartmann iaf.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...