Jonnyboy: Man ska också komma ihåg att Frölunda rullar på 4 kedjor, finns väl ingen given 1:a kedja i Frölunda egentligen? I ett annat lag (Timrå) så hade han säkert fått en tydligare offensivare roll, där han KANSKE hade hade kunnat göra fler poäng.
Frölunda brukar (bortsett Lasch) sällan ha spelare som gör 40-50 poäng, är min spontana känsla.
Kanske inte det namn som kittlar allt för mycket för en 1:a kedja här, men visst fan är det en mycket kompetent spelare ändå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Frölunda brukar (bortsett Lasch) sällan ha spelare som gör 40-50 poäng, är min spontana känsla.
Kanske inte det namn som kittlar allt för mycket för en 1:a kedja här, men visst fan är det en mycket kompetent spelare ändå.