Cobbel: exakt sådär resonerade Leksands fans innan dom åkte ur. Jag förstår tanken, med ett kollektiv. Men någon ska ändå göra målen, över en 52 lång serie.
Örebro har både spets och ett kollektiv. Får det ändå svårare och svårare för varje säsong som går. Vi får inte underskatta någon som man faktiskt kan förlita sig på, the big shit sas.
Men men, om alla stjärnor står rätt och vi bara krigar oss igenom serien med bredd. Ja då blir det också en sån där upplaga man älskar att älska. Men det är en tunn linje mellan geni och galenskap.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Örebro har både spets och ett kollektiv. Får det ändå svårare och svårare för varje säsong som går. Vi får inte underskatta någon som man faktiskt kan förlita sig på, the big shit sas.
Men men, om alla stjärnor står rätt och vi bara krigar oss igenom serien med bredd. Ja då blir det också en sån där upplaga man älskar att älska. Men det är en tunn linje mellan geni och galenskap.