JonteD: Ja, det vi behöver är målskyttar sk snipers. Målskyttet har varit vårt problem vi har förlitat oss nästan enbart på Dahlen som gjorde en stor del av våra mål. Så det måste in 1-2 målskyttar under denna silly om det ska kännas bra. Helst från Nordamerika med erfarenhet och beprövat målskytte. Hoppas att vi får in minst iaf 1 riktigt kanonvärvning.
Jobba Nubben och Zäta!
Vi lär höra en del nyheter om truppen under denna och nästa vecka helt säkert.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...