NotAChipmunk: Jo nåt mer "säkert" kort måste in. Kivenmäki är ju fortsatt en chansning. Nu skulle man gärna se en som levererat i AHL alternativt som gjort det innan men nu spelar i schweiziska ligan till exempel.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu skulle man gärna se en som levererat i AHL alternativt som gjort det innan men nu spelar i schweiziska ligan till exempel.