Dream Team: Det är ju skandal när "järnkaminerna" kan köpa säsongskort för 800-900 kronor och ändå finns inte intresset.
Hur många biljetter tror du det skulle finnas till almänheten om TIK gjorde något sådant ?
Nej hockeyn i vår kära huvudstad ger jag inte mycket för, kanske bra om de åkte ner i kvalet en säsong så att kanske det kommer ett "stockholms uppror" så intresset kommer tillbaka.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är ju skandal när "järnkaminerna" kan köpa säsongskort för 800-900 kronor och ändå finns inte intresset.
Hur många biljetter tror du det skulle finnas till almänheten om TIK gjorde något sådant ?
Nej hockeyn i vår kära huvudstad ger jag inte mycket för, kanske bra om de åkte ner i kvalet en säsong så att kanske det kommer ett "stockholms uppror" så intresset kommer tillbaka.