HH: He he, tror knappast kamin supparna vill betala för att se på andra lag o dessutom åka på stryk :))
Nä hockeyn är kall, iskall i Sthlm! Däremot är det en fröjd att se hur många som brinner för fotbollen där. Tänk om dessa kunde pallra sig iväg till hockeyn också, vilken fest!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä hockeyn är kall, iskall i Sthlm! Däremot är det en fröjd att se hur många som brinner för fotbollen där. Tänk om dessa kunde pallra sig iväg till hockeyn också, vilken fest!