Huge: Jag väntar mig både svar och påhopp. Snart kan vi läsa om hur många helsidor och TV-sportsminuter DIF får år efter år, trots att vi lider av sånt extremt ointresse att vi inte hamnar bättre än typ trea i publikligan nu för tiden.
Efterlyser man källhänvisningar o.dyl. så brukar det däremot bli rätt tyst.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Efterlyser man källhänvisningar o.dyl. så brukar det däremot bli rätt tyst.