Redax 2: Utan att ha gjort ngn mer djuplodande analys tror jag att det ligger till så här: Man ser det man vill se. Gillar man inte ett speciellt lag, tycker man att det laget visas HELA tiden. Ungefär som när du kör bil. Du tycker att det är rött på ALLA trafiljus di kommer till, men glömmer bort alla gånger du har grönt...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ungefär som när du kör bil. Du tycker att det är rött på ALLA trafiljus di kommer till, men glömmer bort alla gånger du har grönt...