Redax 2: Utan att ha gjort ngn mer djuplodande analys tror jag att det ligger till så här: Man ser det man vill se. Gillar man inte ett speciellt lag, tycker man att det laget visas HELA tiden. Ungefär som när du kör bil. Du tycker att det är rött på ALLA trafiljus di kommer till, men glömmer bort alla gånger du har grönt...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ungefär som när du kör bil. Du tycker att det är rött på ALLA trafiljus di kommer till, men glömmer bort alla gånger du har grönt...