-Sputnik-: inte blir det lättare av att vi som enda land (?) inte tar in spelare som tidigare var i KHL.
Tyskland kör på, Schweiz, Tjeckien, Norge. Finland vet jag inte hur dom gör.
Så alla relevanta ligor är öppna plus att deras ekonomier växer. Det börjar bli en liten ankdam att simma i för dom svenska lagen.
Ni behöver inte berätta hur onda Ryssland är. Sa inte rätt eller fel. Konstaterar bara verkligheten vi står inför.
Dom som snabbast inser att juniorer nu och kommande juniorer är generellt bättre/högre potential än nuvarande sent 20 år tidigt 30 år kmr det gå bra för. U20-guld, U18-guld och starka kullar underifrån. Hartmann lever på lånad tid i SHL.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tyskland kör på, Schweiz, Tjeckien, Norge. Finland vet jag inte hur dom gör.
Så alla relevanta ligor är öppna plus att deras ekonomier växer. Det börjar bli en liten ankdam att simma i för dom svenska lagen.
Ni behöver inte berätta hur onda Ryssland är. Sa inte rätt eller fel. Konstaterar bara verkligheten vi står inför.
Dom som snabbast inser att juniorer nu och kommande juniorer är generellt bättre/högre potential än nuvarande sent 20 år tidigt 30 år kmr det gå bra för. U20-guld, U18-guld och starka kullar underifrån. Hartmann lever på lånad tid i SHL.