1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3031136

Sv: Silly Season 2026-27
-Sputnik-: Barkemo och Freij. Där har vi potentialen att bli något riktigt bra..om inte redan kommande säsong så iaf över tid. .sen får vi hoppas att Sundin och Forsmark tar steg i utvecklingen i år.. att Svensson kommer tillbaks i gammalt slag.. att Hardegård och Didrik håller sig skadefria..
Hallquisth hoppas man kan bli något som sagt..men vi får se..mycket är lite osäkert.
Tycker som sagt att vi saknar en klar förstaback..Det vi har nu är väl Hardegård, även fast han nog inte skulle spela i första backpar i så värst många andra SHL-lag.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2026-27
Karlsson74: Hade verkligen inte dött av en stor tung grottman på backen, med en tung slagga. Men utöver det ser jag vår backsida som likvärdig med förra säsongen. Nässén färgade aldrig mig o tycker han mest åkte runt o såg skön ut. Pilö gillade jag ifs men lossnade aldrig riktigt o var som bäst några matcher i rad.

Med det sagt så är jag inte helt nöjd med att vi ev har en likvärdig defensiv. Barkemo får dock gärna visa sig vara årtiondets fynd o Freij får gärna fortsätta stegra i sin utveckling som han gjort hittills. isf räcker det nog med att Forsmark hittar en jämn nivå o Harde skärper sig. Så kanske Gaths spelsätt passar bättre med snabba rörliga backar med. :-)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer