JanneH: "Lite övertänd" kan inte nog understrykas. Han mosar Frölundaspelaren rätt totalt och alldeles nedanför Timråklacken. En lektion i hur man skapar positiv energi till en match som där och då betydde allt.
Rip Kirby: hahah sån dåre det var men otroligt underhållande, synd han gick alldeles för hårt i kamperna och blev avstängd typ 8 gånger. Var som Brasher i Modo typ, riktig legend. Finns såna ens kvar?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer