Ida Ja scouten unt drinken i Alicante å vips dök Ja på Marcus Sylvegård på strannen 😎🥳☀️ Vi prat hockey å om hann vill spel i Timrå efter Schweiz å ja bad hann ring Nubsen å koll 👌👌👌 Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar å var da till 15 september när vi flår Linköping i Cloetta Arena 💪💪💪🥳🥳🥳 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi prat hockey å om hann vill spel i Timrå efter Schweiz å ja bad hann ring Nubsen å koll 👌👌👌
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar å var da till 15 september när vi flår Linköping i Cloetta Arena 💪💪💪🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏