1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 3031389

Sv: Apropå nånting...
Gjort stickprov på två lag än så länge. Linköping och Rögle. Finns knappt något att klaga på. Deras värsta upplägg är inte i närheten av vårt värsta, näst värsta eller tredje värsta ens. Får se när jag orkar kolla upp resten, men fortsätter det så här så blir jag tokig.

LHC

27 okt - malmö borta
29 okt - skellefteå borta
31 okt - frölunda borta

RBK

24 okt - brynäs borta
27 okt - Frölunda borta

Rögle får skellefteå/luleå borta efter varandra TVÅ gånger utav två.

Rögle har också Timrå-Brynäs borta efter varandra. Deras spelschema är format efter deras vilja.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tog ett till lag. Luleå, motsatt sida.

Luleå

26 sep - brynäs borta
29 sep - skellefteå borta
1 okt - linköping borta

Plusgrej här är att dom har umeå-sthlm två ggr. Har malmö-rögle. Mer behaglig än oss även dom.

Hur mycket bråkar vi om spelschemat? Eller lyckas jag på ren slump bara kolla på lag med gynnsamma spelscheman?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer