Björklöven som tog över Leksands schema borde ju ha ett helt galet schema? Nä, inte ens dom.
Deras värsta är
2 feb - rögle borta 4 feb - linköping borta 6 feb - djurgården borta
Då är allt ändå på hemvägen. Inget lag jag kikat på nu har några idiotklumpar av bortamatcher eller hemmamatcher, det är jämnt fördelat, än så länge har Timrå det absolut sämsta jag sett.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Deras värsta är
2 feb - rögle borta
4 feb - linköping borta
6 feb - djurgården borta
Då är allt ändå på hemvägen. Inget lag jag kikat på nu har några idiotklumpar av bortamatcher eller hemmamatcher, det är jämnt fördelat, än så länge har Timrå det absolut sämsta jag sett.