Karlsson74: Ska sägas att jag gillar Leksand egentligen och hoppas ju att de får ordning på det nån gång. Men det ser väl inte så lovande ut dessvärre.
Smörgåsen : Skulle påstå att det kommer vara mer karaktär i laget kommande säsong än den som var. 16 forwards i truppen, vilket innebär att 6-7 spelare kommer behöva slåss med näbbar och klor för att ta en plats på 4 kedjor, då om nåt ... | Läs mer