JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu vet jag vad ordet lycka innebär! Timrå pissade på Södertälje, ut på stan, bada i fontäner, tuta med bilen, vifta med flaggor. Alla supportrar borde möta upp laget när det kommer hen ikväll/inatt! Tänk när laget ser flera hundra personer från bussfönstren. Timrå leker ju för f-n i den här j-vla dyngserien. :-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu vet jag vad ordet lycka innebär!
Timrå pissade på Södertälje, ut på stan, bada i fontäner, tuta med bilen, vifta med flaggor. Alla supportrar borde möta upp laget när det kommer hen ikväll/inatt! Tänk när laget ser flera hundra personer från bussfönstren. Timrå leker ju för f-n i den här j-vla dyngserien. :-)
Timrå IK till OS!