Laken: Va f-n jag som redan har beställt en taxi, hörde att gud också var sugen att ta en bulle upp nu. Härligt tippat gud, själv så var jag mil i från i mitt tips......Och det skulle väl också ses lite med lite glimten i ögat. Glimten i ögat är vi många som har härinne....Ha en fortsatt trevlig helg alla TIK:are....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Va f-n jag som redan har beställt en taxi, hörde att gud också var sugen att ta en bulle upp nu. Härligt tippat gud, själv så var jag mil i från i mitt tips......Och det skulle väl också ses lite med lite glimten i ögat. Glimten i ögat är vi många som har härinne....Ha en fortsatt trevlig helg alla TIK:are....