JanneH: Tänkte inte ens på sign-off utan rakt på svenska siffror initialt /facepalm. Min hjärna är helt detached från hockey (och överlag) iom värmen haha. Skitklubb som skitklubb men ja, jag menar Växjö.
180 sek i månaden netto är nog en rimlig gissning, särskilt eftersom McLaughlin kammade hem ~180k sek/mån (200k euro per år enl madhawk) netto förra året
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
180 sek i månaden netto är nog en rimlig gissning, särskilt eftersom McLaughlin kammade hem ~180k sek/mån (200k euro per år enl madhawk) netto förra året