-Sputnik-: Haha, isf lär de inte vara glada i Gävle. Tyvärr innebär väl det här att Brynäs är med och konkurrerar om samma back som vi och säkert några lag till söker. Det är ju rätt många lag som söker en toppback och nu blev konkurrensen ännu hårdare.
Tyvärr innebär väl det här att Brynäs är med och konkurrerar om samma back som vi och säkert några lag till söker. Det är ju rätt många lag som söker en toppback och nu blev konkurrensen ännu hårdare.