Nougath: jo det är lite anmärkningsvärt att absolut ingen av experterna verkar ha lagt nån som helst notis om våra JVM-killar och deras eventuella utveckling framöver.
BlackBay: Ser att Dahlen och Pettersson både bara har skrivit 1-års kontrakt i Schweiz. Då känns det ju inte helt omöjligt att dom är tillbaka om nåt år igen bara vi håller oss levande tills dess. Sen kanske Hållander kommer tillbaka efter sina 2 år i NHL om det vill sig väldigt väl. Då skulle det kunna se rätt bra ut igen om några av nyförvärven i år faller väl ut också.