Tom Topp: Ja det har jag sagt länge att klubbarna på ungdomssidan måste samarbeta, men hur Timrå gör nu vet jag inte om det är att samarbeta, man tar t.ex. toppen av SHs U16. Både SH och Timrå ska spela region U16. Sedan om spelarna valt själv vet jag inte men då borde man kanske som förening stoppa det.
Inlägg: 3039016
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
Villervalla: kan tänka mig att det kommer ta ett tag innan sammarbetet med Sundsvall Hockey fungerar.
+ 1