+ 6
Inlägg: 3039123
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2026-27
BlackBay: och han poängterade att Timrå inte skulle vara en liten klubb längre! Det var dags att snäppa upp ett steg!
+ 6
Kul att se lite bilder från ombyggnaden i arenan. Sektion 23 såg så gott som klar ut.
Nya logerna ser ut att kommit långt, blir nog snyggt och bra, kanske lite trist dock att högläktaren inte blir speciellt hög längre, hoppas vi inte tappar publiktrycket pga det.
Nya publikkapaciteten verkar sänkas till 5400 så nu borde det bli fullsatt lite oftare och mindre gnäll över att det är glest på läktaren.