Smörgåsen : Manne Holmkvist heter keepern, och det är väl han som är att betrakta som ett uppenbart tapp i och med att han sticker redan till hockeygym. Därth och Annerstedt är sistaårsjuniorer till vintern och där finns det andra parametrar, det är väl mer som att vi tappar forwards 16 och 17 och de vill ta en annan väg än att gnugga U20 ett år till. Även om de stannat ett år till så känns det nog ändå som att Sörbrand är den som är allra mest intressant för A-laget.
+ 2