Smokey: var får du tag i dina gröna ångest piller, skulle behöva ett par kilo, först och främst för att jag åkte med "mike" igår upp till kempis i hans ferrari och sedan för att det börjar närma sig kvalserien...
jösses vilka skrönor man fick höra om dig igår,, du är en jäkel på att teka i allafall..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
var får du tag i dina gröna ångest piller, skulle behöva ett par kilo, först och främst för att jag åkte med "mike" igår upp till kempis i hans ferrari
och sedan för att det börjar närma sig kvalserien...
jösses vilka skrönor man fick höra om dig igår,,
du är en jäkel på att teka i allafall..