"Köpings Hockeys kvinnliga (!) ordförande fanns också på plats. Hon skrev väl ner en kilometer text om vad dessa två sade om hur man bygger ett lag... Köping Hockey gick för övrigt upp en division till i år"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"Köpings Hockeys kvinnliga (!) ordförande fanns också på plats. Hon skrev väl ner en kilometer text om vad dessa två sade om hur man bygger ett lag... Köping Hockey gick för övrigt upp en division till i år"
Jag säger bara:
Go! Westmania, Go!
Rusning till Krillan?