1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 31039

Sv: TIK-HV71
jag vill inte se att ward får spela med åhlund och peltoma igen, jag tycker att ward passar bättre med zäta och r.carlsson.
Peltoma och Åhlund är inte tillräckligt bra för ward, om ward får spela med zäta så utnyttjar man ward kvaliteer maxilmalt istället för att ward ska lyfta upp åhlund och peltoma till en godkännd nivå. nu måste vi ha en formation som börjar producera mål frammåt och inte bara en massa målchanser som ingen kan göra mål på.

300 kg anfall kan lätt leda till en massa kontringar.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer