Tänkte redan i morse när Sundsvalls Tidning för första gången på en månad INTE tippade med prenumeranterna utan neggade TIK: ikväll vinner vi! Två poäng är ju inte tre, men mer än en som inte är två, typ! Men vem i HV hade satt tusen spänn på oddset...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
en månad INTE tippade med prenumeranterna utan neggade TIK:
ikväll vinner vi!
Två poäng är ju inte tre, men mer än en som inte är två, typ!
Men vem i HV hade satt tusen spänn på oddset...