.... och jag tycker alla optimister som dessutom tycker att detta ser bra ut också ska syntestas! I afton skäms jag över at vara Timråbo!
Är det någon Lif-hatare som vet hur man skall kunna störa dem? Med det spel Timrå lirat ikväll kan det inte vara svårt för ett sådant lag som Leksand att ta klivet up.
Molineffekt i all ära.... men den har redan gått över! J
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I afton skäms jag över at vara Timråbo!
Är det någon Lif-hatare som vet hur man skall kunna störa dem?
Med det spel Timrå lirat ikväll kan det inte vara svårt för ett sådant lag som Leksand att ta klivet up.
Molineffekt i all ära.... men den har redan gått över!
J