Smokey: Jag är orolig för att det du befarar är erklighet redan.. Det ÄR redan ett tivoli enligt mig, brännvin ur backluckan har bytts mot Åke Norbergs brännvin som är gömt i en soptunna utanför.. Visst är det härligt med lyckopiller???
Men faktum är att Kjelle (Roos) kommer att bli fin fin underhållning i ställverket:)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men faktum är att Kjelle (Roos) kommer att bli fin fin underhållning i ställverket:)