250kg: Jag tycker styrelsen får ta på sig en hel del av ansvaret eftersom de stod för värvningarna. Vi har ju ett gäng spelare som är av god allsvensk klass dvs säga usel elitserie klass.
Vi har ju mer än en femma som inte är elitserie duglig för guds skull!
Enligt min mening platsar dessa spelare inte i ett elitserielag.
Målvakter: Andersson & De Rouville (Möjligen Andersson som andre keeper)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har ju mer än en femma som inte är elitserie duglig för guds skull!
Enligt min mening platsar dessa spelare inte i ett elitserielag.
Målvakter: Andersson & De Rouville (Möjligen Andersson som andre keeper)
Backar: Wallin & Halvardsson (Finns inget att diskutera där)
Forwards: Simons, Hallin, Eriksson, Fagemo.
Mathiasson är ingen dålig spelare, men att han leder den interna poängligan tycker jag säger lite om kvaliteten på laget.