Rinken: OK,framförde bara vad Zäta sagt om situationen efter hans samtal med agenten i frågan. Men de som ev. spelar i Sverige men har kontrakt med NHL-klubb måste väl återvända dit även om strejk tar slut mitt i säsongen!? Vilken rörig soppa det lär bli!! Bör ha stor trupp om t.ex 2-6 spelare måste återvända och vad kostar det att ha en sådan trupp!?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
OK,framförde bara vad Zäta sagt om situationen efter hans samtal med agenten i frågan.
Men de som ev. spelar i Sverige men har kontrakt med NHL-klubb måste väl återvända dit även om strejk tar slut mitt i säsongen!?
Vilken rörig soppa det lär bli!!
Bör ha stor trupp om t.ex 2-6 spelare måste återvända och vad kostar det att ha en sådan trupp!?