Patrick Polly: Din uppfattning om vilka som passar i ett elitserielag är ju helt jävla korkad...
att säga att hallin och fagemo inte platsar och dessutom säga att andersson inte platsar är ju helt otroligt korkat.
andersson räddade oss i övik senast, fagemo har avgjort några matcher på egen hand i år. och hur såg det ut förra säsongen sa du samma sak då.
tycker du verkar vara en dålig förlorare... TIK är inte bättre än så här i år, men fagemo och andersson skulle nog platsa i många elitserielag i år.
fattar inte hur man kan skylla förlusterna på andersson, gör man bara ett mål så vinner man ingen match och då spelar det ingen roll vem som står i mål, samma gällde mot HV gör man 2 mål så kanske man är värd oavgjort men ingen vinst.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
att säga att hallin och fagemo inte platsar och dessutom säga att andersson inte platsar är ju helt otroligt korkat.
andersson räddade oss i övik senast, fagemo har avgjort några matcher på egen hand i år. och hur såg det ut förra säsongen sa du samma sak då.
tycker du verkar vara en dålig förlorare... TIK är inte bättre än så här i år, men fagemo och andersson skulle nog platsa i många elitserielag i år.
fattar inte hur man kan skylla förlusterna på andersson, gör man bara ett mål så vinner man ingen match och då spelar det ingen roll vem som står i mål, samma gällde mot HV gör man 2 mål så kanske man är värd oavgjort men ingen vinst.
KÖP DIMMAN NU SÅ VI FÅR LITE MÅL I TIK...