En hel del verkar inställda på allsvenskan, det är ju trevligt för dem. Hur dåligt det än ser ut just nu så tror jag att Tik klarar att hålla sig kvar när säsongen är slut.
Ni negativa supportrar gör mig bara elak, synd eftersom jag var på ett kanonhumör efter förra helgen... Timråsupportrar...*suck*
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En hel del verkar inställda på allsvenskan, det är ju trevligt för dem. Hur dåligt det än ser ut just nu så tror jag att Tik klarar att hålla sig kvar när säsongen är slut.
Ni negativa supportrar gör mig bara elak, synd eftersom jag var på ett kanonhumör efter förra helgen... Timråsupportrar...*suck*