prosten: ;( Ni har en bra målvakt jämfört med oss det är det som avgör...Plus att vi inte får in pucken.....Oturen grinar oss rätt i ansiktet...Vi spelar iaf bra och ni blir totalt utspelade i andra och där borde vi nog ha avgjort....Forza Timrå kämpa....Än är vi inte i kvalserien.......
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
;( Ni har en bra målvakt jämfört med oss det är det som avgör...Plus att vi inte får in pucken.....Oturen grinar oss rätt i ansiktet...Vi spelar iaf bra och ni blir totalt utspelade i andra och där borde vi nog ha avgjort....Forza Timrå kämpa....Än är vi inte i kvalserien.......