prosten: Precis och nu lägger vi ner stridsyxan för ikväll, kanske jag lät lite som en dålig förlorare men besvikelsen är stor efter denna förlust..Men du vet ju att vi kommer igen och säkert ni i Brynäs också, Ha en fortsatt trevlig lördags kväll du prosten, om du nu inte jobbar vill säga, själv så ska jag gå och gräva ner mig fram till tisdag, och då reser man sig återigen.........
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Precis och nu lägger vi ner stridsyxan för ikväll, kanske jag lät lite som en dålig förlorare men besvikelsen är stor efter denna förlust..Men du vet ju att vi kommer igen och säkert ni i Brynäs också, Ha en fortsatt trevlig lördags kväll du prosten, om du nu inte jobbar vill säga, själv så ska jag gå och gräva ner mig fram till tisdag, och då reser man sig återigen.........