Det såg bättre ut än på länge igår förutom det där sista lilla extra men det kommer om vi fortsätter att trumma på. Molin har redan fått ordning på defensiven och då kommer automatiskt vinsterna också, sanna mina ord ! Vi kommer inte att hamna i kvalserien, det kommer att vända.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Molin har redan fått ordning på defensiven och då kommer automatiskt vinsterna också, sanna mina ord !
Vi kommer inte att hamna i kvalserien, det kommer att vända.