Det är pinsamt att läsa all kritik som Håkan Åhlund får. Han gör mycket nytta ute på isen. Det enda som man kan klaga ordentligt på är att han sällan vinner någon tekning. Annars är han suverän i mittzon, bra defensivt och dessutom en väldigt smart spelare med mycket rutin. En helt klart lyckad värvning!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Annars är han suverän i mittzon, bra defensivt och dessutom en väldigt smart spelare med mycket rutin.
En helt klart lyckad värvning!