Efter att ha sett ett antal matcher på både hemma o bortaplan så är mina slutsatser att laget MÅSTE göra mer mål. Det räcker inte att göra en eller två pytsar/match. Ta vara på målchanserna bättre. Undantaget är bortamatchen mot Sötälje. Vad som måste tränas in är att göra mål, ta vara på målchanserna bättre.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Undantaget är bortamatchen mot Sötälje. Vad som måste tränas in är att göra mål, ta vara på målchanserna bättre.