Skarin: Det ligger säkert mycket i det du säger, men jag har svårt att se någon vändning. Tycker att Timrå Ik saknar så satans mycket från fjolåret att det inte går att beskriva med ord. Jag känner inte igen laget, trots alla försök och intentioner.
Ledsen, men jag känner på mig att detta inte kommer att hålla.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ledsen, men jag känner på mig att detta inte kommer att hålla.