250 kg; Vem har påstått att allt är logiskt?! Vore det så hade jag varit mycket gladare men så är inte fallet.
Personligen tyckte jag Åhlund och hela den femman lirade väldigt bra i Kempehallen.
Ny trupp i år och nya förväntningar. Slutsats blir ändå att utan mål blir det ingen vinst. Så enkelt är det. Tror fortfarande att problemet är självförtroendet, inte det fysiska hos spelarna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Personligen tyckte jag Åhlund och hela den femman lirade väldigt bra i Kempehallen.
Ny trupp i år och nya förväntningar. Slutsats blir ändå att utan mål blir det ingen vinst. Så enkelt är det. Tror fortfarande att problemet är självförtroendet, inte det fysiska hos spelarna.