250kg: Helt riktigt. Och jag tycker heller inte att allt är bra. Om du läst mina referat på SvenskaFans så förstår du säkert. Jag är av den uppfattningen att Timrå har den sämsta uppsättningen när det gäller både back- och målvaktssidan. Tyvärr.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och jag tycker heller inte att allt är bra. Om du läst mina referat på SvenskaFans så förstår du säkert.
Jag är av den uppfattningen att Timrå har den sämsta uppsättningen när det gäller både back- och målvaktssidan. Tyvärr.