250kg: Helt riktigt. Och jag tycker heller inte att allt är bra. Om du läst mina referat på SvenskaFans så förstår du säkert. Jag är av den uppfattningen att Timrå har den sämsta uppsättningen när det gäller både back- och målvaktssidan. Tyvärr.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Och jag tycker heller inte att allt är bra. Om du läst mina referat på SvenskaFans så förstår du säkert.
Jag är av den uppfattningen att Timrå har den sämsta uppsättningen när det gäller både back- och målvaktssidan. Tyvärr.