Visst hade ComHem någon idé om att sända elitserien via PPV, liksom de gjorde med Gif och allsvenskan den senaste säsongen?! Vad hände med den idéen? Det skulle nog underlätta för de skribenter som bor på annan ort, då har de faktabaserad kritik!
Om Åhlund är bra eller inte beror ju på vilka man jämför med. Jämfört med övriga Tik;are så är han bra, jämfört med spelare ute i landet så tappar han säkerligen några platser.
Actionleif; Jag vann faktiskt en så'n där nalle som vi stod och tittade på i staden idag. =)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det skulle nog underlätta för de skribenter som bor på annan ort, då har de faktabaserad kritik!
Om Åhlund är bra eller inte beror ju på vilka man jämför med. Jämfört med övriga Tik;are så är han bra, jämfört med spelare ute i landet så tappar han säkerligen några platser.
Actionleif; Jag vann faktiskt en så'n där nalle som vi stod och tittade på i staden idag. =)