Kikade på Arboga-Hammarby idag och i Arboga finns det två ryssar. En 16 åring rankad som europas bästa 16 åring. Och hans farbror 38 åriga Andrei en riktig tuffing i Cheryakov klass om ni minns den Vikaren. Hammarby har Oscar Steen en speedkula som får Ove Molin att framstå som långsam.. Samuelsson en vänsterforward som kan bli hur bra som helst. Värva från dom. Det kostar 400.000 men vad kostar det inte att åka ur?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Samuelsson en vänsterforward som kan bli hur bra som helst.
Värva från dom. Det kostar 400.000 men vad kostar det inte att åka ur?