Frella: Jo, det skulle väll kunna funka. Sedan är det väll förmodligen inte så attraktivt att åka ner och sitta ev. med hundhuvud hem. Bara dom får till spelet och det lossnar för dom, kommer det bli ett uppsving för resandet. Du får kalla det för medgångs supporters om du vill. Men det är nog den bittra sanningen. Dessutom ligger alla martcher så dumt i år. Nästan bara hemmamacher på helgerna. Tror det var 7 macher på hela säsongen som igentligen var resbara Ur mänsklig synvinkel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan är det väll förmodligen inte så attraktivt att åka ner och sitta ev. med hundhuvud hem.
Bara dom får till spelet och det lossnar för dom, kommer det bli ett uppsving för resandet.
Du får kalla det för medgångs supporters om du vill.
Men det är nog den bittra sanningen.
Dessutom ligger alla martcher så dumt i år.
Nästan bara hemmamacher på helgerna.
Tror det var 7 macher på hela säsongen som igentligen var resbara
Ur mänsklig synvinkel.