eyz59: Ja, men som det ser ut hitills är det inte så attraktivt att åka. Ingen hart anmält sig till FBK matchen den 22a trotts att det är Lördag. Skulle dom vinna i morgon och på Lördag, ger jag mig F...n på att anmälningarna börjar rammla in.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ingen hart anmält sig till FBK matchen den 22a trotts att det är Lördag.
Skulle dom vinna i morgon och på Lördag, ger jag mig F...n på att anmälningarna börjar rammla in.